Je behandelt in eerste lijn inkomende telefoons en ook inkomende mails en chats
Je bent in alle omstandigheden vriendelijk en zorgt voor een snelle en correcte oplossing
Je bent leergierig en houdt je kennis graag up to date.
Je bewaakt de verwachte doelstellingen waaronder percentage van opnemen telefonie
Jouw profiel
Je hebt een bachelor niveau en een eerste ervaring in een gelijkaardige job waar telefonische klantencontacten, organisatie en opvolging van servicenormen centraal stonden.
Je bent communicatief en weet je vlot verstaanbaar te maken in het Nederlands en hebt noties van het Frans.
Je werkt vlot met MS Office.
Je bent enthousiast, gedreven en werkt zeer nauwkeurig en goed georganiseerd.
Je stelt je steeds klantgericht en behulpzaam op. Je hebt een vriendelijke en open houding en helpt zowel interne medewerkers als klanten op een efficiënte wijze verder.
Telefonische oproepen ontvangen
Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
Aanbod
een 37-urenweek waarbij de werkweek eindigt op vrijdag om 12u en mogelijkheid tot 2 dagen thuiswerk (work/life balans)
kansen op een verdere professionele ontplooiing en een continue opleiding
mogelijkheid tot 2 dagen/week telewerk na inwerkperiode
een contract van onbepaalde duur met een marktconform salarispakket en ruime extralegale voordelen (waaronder een hospitalisatie-, tand- en een inkomensgarantieverzekering)